Wszystkiego wesołego


Pewnie się powtórzę, ale nie lubię świąt. Może ktoś lub coś zmieni kiedyś mój stosunek do świątecznego łał-szał.
Zanim nastąpi 'wiekopomna' chwila, trzeba się przygotować.
Naładować baterie i obrać taktykę na przebrnięcie przez krzyżowy ogień pytań : A kiedy ślub? A kiedy dzieci? A już czas,prawda? A jaka aplikacja? A dlaczego czerwona a nie brązowa? itd.
W tym roku przyjmuję strategię na wesoło, niekoniecznie śmiesznie, ale z uśmiechem :)

Wszystkim Dobrym Aniołom mojego piśmidła,
Tym, których znam i tym, którzy trafiają tu przypadkiem
Wiele miłości w miłości,

Wiele przyjaźni w przyjaźni
Wiele normalności w codzienności,
Wszystkiego dobrego,
Wszystkiego smacznego,
Wszystkiego wesołego...

Świątecznych Świąt

1 komentarz:

  1. Jeżeli chodzi o mnie to ja najbardziej lubię kawę świeżo mieloną, która ma wg mnie wspaniały smak i aromat. Zawsze parzę sobie ją w specjalnym dzbanku z zaparzaczem, który kupiłem ostatnio na https://duka.com/pl/jedzenie-i-serwowanie-potraw/kawa-i-herbata/dzbanki-i-imbryki. Sposób parzenia kawy jest bardzo istotny i ma przede wszystkim duży wpływ na jakość smaku kawy.

    OdpowiedzUsuń

Twoje trzy grosze: