Niewolnicy szpilek



czerwone, satynowe, obłędnie wysokie - szpilki
niestety nie moje - sąsiadki

Zaproszona na sałatkę - tym razem nie brokułową- cały wieczór zerkałam na stojące w kąciku boskie 12 centymetrów i przypomniałam sobie, że dawno (cholera dawno) nie miałam na sobie równie seksownych bucików...
...więc czwartek wieczór siedziałam sobie w pidżamie, bez makijażu, popijałam piwo, oglądałam mecz i miałam na stopach najwyższe szpilki jakie posiadam
Czy trzeba mnie zamknąć w wariatkowie?!

Kogo bardziej uwodzą, kto traci dla nich trzeźwość umysłu ? My czy jednorożce?

Kobiety
- wchodzisz do sklepu, lukasz po półkach i są... niebotyczne, fantastyczne, oszałamiające..
zakochujesz się od pierwszego wejrzenia, szukasz rozmiaru , przymierzasz, wyciągasz kartę i przez resztę miesiąca suchy chleb z masłem i herbata bez cytryny....
ale co tam! Czujesz się jak księżniczka, ba...jak Audrey Hepburn w Śniadaniu u Tiffany'ego albo lepiej jak Sharon Stone w Nagim Instynkcie.
Czujesz się pewna siebie, elegancka, seksowna! Szpilki są dla nas narzędziem do wydobycia seksapilu, czekoladą na dobry humor i erratą dla niedopasowanej sukienki
ale...
zakładamy je zbyt rzadko,bo...
bo bolą stopy
bo kocie łby na starówce
bo zwichnięte kostki
bo dziury w chodnikach
bo koleżanki w pracy obrabiają tyłek
bo za mało okazji



Mężczyźni
Damskie obuwie, a szpilki w szczególności mają wpływ na ich egzystencję, począwszy od uszczuplenia portfela a skończywszy na erotycznych fantazjach.
W czym tkwi haczyk?
Haczyk tkwi w tym,że nie ma haczyka - jednorożce to wzrokowcy
Wypytałam mimochodem męskich ekspertów i dla nich kobieta w szpilkach to sex, sex, sex!!!
Można było się domyśleć- Ameryki nie odkryłam
Jednak co niektórzy przedstawiciele płci brzydkiej okazują większą elokwencję i ich skojarzenia ze szpilkami to:
zgrabniejsze nogi,
piękne ruchy bioder,
kobiecość,
smukłe łydki,
afrodyzjak,
element damskiej garderoby (ten kolega mnie zaskoczył,chyba jest gejem, a nie sądziłam?!:)

Drogie Panie, Panny i Panienki,
mężczyźnie kobiety w szpilkach
kojarzą się z modelkami, urzędniczkami, ekspedientkami lub biznes-women.
O nie!!! A gdzie reszta zawodów?
co z
nauczycielkami , sprzątaczkami, lekarkami, farmaceutkami czy gosposiami domowymi ?!


I jest coś jeszcze- niejednokrotnie z uwielbieniem mężczyzn do szpilek wiąże się fetysz kobiecych stóp, które te szpilki noszą.
Niedawno oglądałam program o dewiacjach i powiem Wam, że był
mocny...
Nie wiedziałam, że istnieje coś takiego jak: dangling, crushing, vic-poses, cross dressing czy trampling . Szok
Chyba nie będę opisywać na czym polegają...niech wystarczy tylko skojarzenie,że są czymś w stylu upodobań męża Bree z 'gotowych'.

Reasumując :
"Stare arabskie przysłowie mówi, że kobieta zatrzymuje mężczyznę przy sobie charakterem, ale przyciąga go do siebie urodą. "
I na szczęście mamy swoją kobiecą broń do podkreślania urody - szpilki.





5 komentarzy:

  1. http://www.youtube.com/watch?v=-kHzZZvsdOE&feature=player_embedded#!

    po co słowa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. trzeba wziąć pod uwagę, że panowie bardzo lubią damskie szpili i jak panie je noszą. Moje szpilki najczęściej zamawiam na https://butymodne.pl/czolenka-damskie-c5543.html z tego względu że zależy mi na wysokiej jakości butach.

    OdpowiedzUsuń
  4. 44 yr old Nuclear Power Engineer Bernadene Rowbrey, hailing from Cowansville enjoys watching movies like Mystery of the 13th Guest and Homebrewing. Took a trip to Muskauer Park / Park Muzakowski and drives a Mirage. dodatkowy odczyt

    OdpowiedzUsuń

Twoje trzy grosze: